søndag den 17. februar 2013

Evighedsprojektet er færdigt!

En uge i det svenske kan bruges til mange ting :-) Blandt andet kan man i ro og mag, med benene oppe og med udsigt til sneklædt skov, nørkle sit evighedsprojekt færdigt!

Og her er det så.... mit tæppe, som har været i gang i 6 måneder, men dog har ligget i en pose i de 5 :-)

Jeg er super glad for det! Det er blødt og lækkert i 100 % merinould, og så fik det lige lidt kant med neonafslutningen. Farverne på billederne er desværre ikke så gode - jeg må tage nogle i ordentligt dagslys i næste weekend.




11 kommentarer:

  1. Det ser smukt og blødt ud Mette! Godt gået, og skønt at have tid til at få afsluttet projekterne:0) God uge til dig. KH. Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er det lækkert! Sikke et arbejde!

    SvarSlet
  3. So pretty, Mette! I like the colors you used! Hope you had a great time in Sweden :)

    SvarSlet
  4. Det ser super lækkert ud, jeg får helt lyst til at hækle et tæppe også...., hvordan går det med den pink pude?.... den ide har jeg hugget, kommer på nettet lidt senere, da det er/bliver en gave til en der læser med i Blogland....

    SvarSlet
  5. Så fint det ble. Jeg har et halvferdige liggende. Blir visst aldri ferdig. Du er god. D

    SvarSlet
  6. Wow- meget flot :) Jeg har også fået hæklet lidt på mit evighedsprojet her i ferien; et grannystripestæppe af rester. Så der bliver farverne ikke helt så afstemte, da det jo bliver af rester, men det har jo også sin charme ;)

    SvarSlet
  7. Det var ventetiden værd Mette!!!

    SvarSlet
  8. Det må virkelig have været skønt med sådan en uge, tæppet er blevet virkelig fin, det må også være en god følelse at have det færdig.

    SvarSlet
  9. Det er blevet så flot. Jeg har et herhjemme der har ligget i to år, så hvad er 4 x evighed???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...