søndag den 24. februar 2013

Dagen derpå...

En god gammeldags omgang tømmermænd - det er, hvad jeg er ramt af i dag!

Vi havde i går den årlige fest i DesignKartellet, og jeg skal love for at pigerne (og vores ene hane i kurven) kan feste! Knap havde vi spist før dansegulvet blev indtaget - og så dansede vi ellers til kl. 3! Det er fantastisk, som et kreativt fællesskab kan udvikle sig til venskaber og nære relationer :-)

Jeg får ikke tænkt mange fantastiske tanker i dag. Sofaen og cola bliver mine bedste venner.

Det eneste jeg skal foretage mig, er at pakke lækre sager til alle jer, der har shoppet. Og har du ikke shoppet, så er det i dag sidste dag med fri fragt i shoppen. Og tag lige et kig ind til alle de lækre Livie & Luca sko, som er sat godt ned for at gøre plads til nye varer :-)

Der er stadig bøvl med koden, men skriver du FRIFRAGTFEBRUAR, som en kommentar til din ordre, så refunderer vi manuelt fragten :-)

Her lidt billeder inden gæsterne ankom i går....




2 kommentarer:

  1. Åh din skarn... Nu har jeg lyst til de marcipan æg ;p
    Hav en fortsat god dg med pleje af tømmermænd

    SvarSlet
  2. Looks as if you had a really great time :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...