fredag den 18. januar 2013

Sengetæpper!

Dem har jeg nu officielt for mange af!! :-) Se, det er en sætning, jeg aldrig havde troet, skulle komme ud af min mund?

Men ikke desto mindre, så har jeg nu tre, og det er nok lige i overkanten. Især fordi jeg kun bruger det ene.

Alle tre er såkaldte dobbeltlagener. De to blomstrede er samme print, men i to forskellige colorways. Det sidste er ældre og med sit grafiske print mere min indretningsstil. Så det er det, der ligger på sengen.

De to blomstrede er dog blandt mine favoritprints, så jeg har svært ved at klippe dem op, og sælge dem bid for bid. Det er så sjældent, at man får fat i dem i hel tilstand - og begge er i super stand. Så jeg tænker, at jeg ville høre, om nogen drømmer om sådan et sengetæppe, inden jeg sætter saksen i det? Så kan jeg måske overtales til at sælge.....

Det blomstrede i den gule variant er ikke helt godt repræsenteret her på billedet. Den gule er meget mere klar i virkeligheden. Måske jeg skulle prøve at smække det på sengen imorgen og tage et billede i dagslys.



6 kommentarer:

  1. Det gule er fantastisk. Jamen altså....

    SvarSlet
  2. Det i midten er bare for lækkert - wauw :-)

    SvarSlet
  3. Åhhhh det lyserøde kunne jeg bestemt godt drømme om (eller måske det øverste gule:-)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er det sidste fint. Dét havde jeg købt, hvis det ikke var det, der skulle pynte på din seng fremover :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...