mandag den 3. december 2012

Roskilde Julemarked!

Fredag aften kørte jeg sammen med en af de andre piger fra butikken til Roskilde med trailer og bil fyldt med alle vores lækkerier. Vi knoklede i 4 timer med at få sat boden op, og lørdag morgen vendte vi forventningsfulde tilbage for at åbne op for alle de søde kunder, der valgte at kigge forbi i løbet af både lørdag og søndag.

Og endnu en gang levede Roskilde Julemarked på til vores høje forventninger. Masser af besøgende både lørdag og søndag, skønne og rustikke omgivelser og god service fra planlæggernes side. Tak for det - vi kommer igen næste år :-)

Og så til en række billeder af vores bod, som den kom til at se ud. Masser af julesager og masser af julegaveidéer!

Jeg synes, at det store arbejde bar frugt, og vi fik skabt en hyggelig bod med masser af blikfang og en overflof af lækkerier. Men bedøm selv?









25 kommentarer:

  1. Wauw Mette, sikken en lækker stand. Er glad for at markedet var velbesøgt, det giver blod på tanden :)
    Jeg besøgte Designskolen i Kolding, må også tage hatten af for alle de kreative og enormt inspirerende unge mennesker deroppe.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie

      Tak! Ja, det er dejligt med mange besøg - ellers bliver det meget hurtigt lang tid at bruge på sådan noget :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hvor set det hyggelig og MEGET fristende ud- det kunne altså være smart hvis jeres butik havde en webshop. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Ja, den blev ret fin, ikke?

      Og webshop håber vi på, at kunne lave på et tidspunkt, men det er et kæmpe arbejde :-) Lige nu bliver kræfterne brugt på at udvide butikken i stedet!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Ej de der fede tegninger man kan se ? (anden sidste billede) er der flere tilbage af dem og hvad er prisen ???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Ja, dem har vi næsten altid på hylden. Det er Malene Saunte fra butikken, der tegner, og disse to findes så i print som plakat. De koster 79 kr. Skriv endelig en mail, hvis du er interesseret.

      Kh. Mette - mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Slet
  4. Jeg var nede forbi jer og det var en hyggelig bod. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna! Og fedt at du kiggede forbi :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. Det ser fantastisk ud, mange skønne ting der frister :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt en overflod af lækre sager :-) Men det er rigtig dejligt, at mange synes om vores ting!

      Kh. Mette

      Slet
  6. Svar
    1. Tak Maddy! Ja, der er vist lidt for enhver smag :-)

      Kh. Mette

      Slet
  7. Hej Mette
    Jeres stand var superfin, jeg kom et smut forbi søndag...men fik en lang næse, da jeg troede du ville være der!:)
    Jeg synes ikke det virkede som om der var lige så mange boder som sidste år?
    Håber I havde et godt salg?

    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia

      ØV!! Jeg havde nu meldt ud, at jeg kun var der lørdag :-) Men dejligt at du synes, der var fint. Der var vist ca. 25 flere boder i år end sidste år - men større dele af hallen var inddraget, så det føltes måske som om, der var bedre plads. Det var fedt med god plads til barnevogne mm.

      Knus

      Slet
    2. Og p.s. - Jep - vi havde et super salg, så det var rigtig dejligt.

      Slet
  8. Jeg var forbi jeres stand i søndags, det var de lækkerste sager i solgt, og jeg blev selv en del fattigere på penge, men rigere på smukke ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre!! Hvad mon du fik med hjem? :-)

      Kh. Mette

      Slet
  9. Jeg var forbi i lørdags, og kommer helt sikkert igen næste år, der var mange ting der fristede og lokkede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Jeg synes også at det var et super fint marked med noget for enhver smag :-)

      Kh. Mette

      Slet
  10. Hvor ser det bare lækkert ud, ja så ville man ønske man havde været i nærheden, men ok, det ville pengepungen nok ikke. Det er altid når man står med tingene i hånden at det er sværere at sige nej...;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne! Og jo - det er klart nemmest at modstå fristelser på afstand :-)

      Kh. Mette

      Slet
  11. Det var en rigtig fin stand! En af de flotteste efter min mening. Nu kom jeg først søndag, så der var jo nok en del, der allerede var solgt! Rigtig god service og søde mennesker i standen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette Kathrine

      Tak!! Jeg overraskes hver gang over det store arbejde, men med alle jeres søde tilkendegivelser, har det jo været det hele værd at knokle for en fin stand :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...