lørdag den 22. december 2012

Målet er nået!

Nu er jeg jo ikke typen, der lader Janteloven kue mig, så denne her vil jeg gerne dele med jer :-)

Et af mine mål for 2012 var at nå i gennemsnit 1000 hits på bloggen pr. dag. Og det nåede jeg i dag - nærmere bestemt ved 10.30 tiden i formiddag :-) Det er altså helt fantastisk - nok mest for mig :-) MEN - intet af det kunne jo lade sig gøre uden jer - mine helt i særklasse læsere!

I er uden sammenligning den største del af min "succes" (som jo er relativ, men som jeg kun kan måle på mine egne mål), og jeg skylder jer en KÆMPE TAK.

Tak fordi I læser med, tak fordi I trofast vender tilbage, tak fordi I bare er jer!

Jeg aner ikke om det kan lade sig gøre at sætte højere mål for 2013, men jeg har da tænkt mig at prøve :-) I giver mig lige det ekstra, der gør, at hver dag føles som en fest! Endnu en gang tusind tak :-)

14 kommentarer:

  1. juhuuuuuuu det var et godt mål og pisse fedt at det lykkes! Jeg tror ikke jeg turde sætte sådan et mål. Det er alligevel mange!

    Vil du vinde hos mig? En fin smokingjakke fra Whiite http://onkelanne.blogspot.dk/2012/12/whiite-smokingjakke-give-away.html?m=1

    SvarSlet
  2. Til lykke med suksessen! Du var et av mine første bekjentskap her i bloggeverdenen, så jeg har jo fulgt utviklingen på bloggen din nesten fra første stund:)
    Riktig God Jul til deg og din familie!

    SvarSlet
  3. Det er fannermig også sejt og fantastisk. Tillykke med målet

    SvarSlet
  4. Du har fortjent det Mette!! Med det kæmpe arbejde du ligger bag!!

    SvarSlet
  5. SÅDAN ;-)

    Det er skønt at læse med hos dig.
    Ser frem til 2013 og kirkesjov.

    SvarSlet
  6. Det er ikke underligt, her er altid lækre ting og ideer, jeg tror jeg står for de 365 hits i år..
    God jul og tillykke....

    SvarSlet
  7. Hvor er det sejt gået! Du har så meget fortjent det! Du har en skøn blog, som jeg nyder at læse med på!

    Rigtig god jul :-)

    SvarSlet
  8. Nyder også at kigge forbi :-) glædelig jul

    SvarSlet
  9. Gratulerer !! Og GOD JUL til deg. D

    SvarSlet
  10. Hvor er det fedt - og hjerteligt tillykke med det! ;)

    SvarSlet
  11. Tillykke med det - og det er jo lige netop et bevis på at din succes er knap så relativ, men til gengæld ret virkelig! ;o) ...Og du har jo en skøn blog, så hvorfor skulle din succes ikke blive endnu større :D

    SvarSlet
  12. Tillykke og rigtig glædelig jul og et godt nytår

    SvarSlet
  13. Sådan, det er flot :) Glædelig jul

    SvarSlet
  14. Tillykke med at du nåede dit mål - virkelig flot. Jeg er selv rimelig ny blogger så har ikke engang styr på alt det dér statistik-halløj:-) Har lige meldt mig som læser hos dig.
    God jul.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...