mandag den 31. december 2012

Godt nytår!

Her er ryddet op, julen er båret ud, friske tulipaner er kommet ind - og om lidt går vi igang med at rode det hele til med en nytårsfest, der skal føre os godt ind i 2013!

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske jer - mine fantastiske læsere - et rigtig godt nytår! Mine minder om 2012 er fantastiske. De er skabt af min familie, mit arbejde, DesignKartellet, min blog, min webshop og jer! TAK for et skønt år - lad os skabe et endnu mere fantastisk 2013!

Og husk at vi fejrer det nye års komme med 20 % på alt i webshoppen. Læs mere her.

5 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig også :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Godt godt nytår til dig-elsker tulipaner:-)

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til glæder mig til at læse flere indlæg fra dig i det nye år

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...