torsdag den 6. december 2012

En god kop te!

Hvor kaffedrikkerne svælger i alle de smarte maskiner, kapsler, mælkeskum og hvad ved jeg, ja, så tror jeg vi tedrikkere svælger lidt mere i krus og thepotter? Altså mere det udenom, selvom teen selvfølgelig også skal smage godt?

Det gør jeg i hvert fald! Og den lille tekande, der lige har et par kopper i sig, er simpelthen så lækker. Det er en fryd at sidde med sit krus og hælde en kop op - og bare nyde synet af den!

Tekanden er den turkise Teabag Teapot fra Fikst, som jeg bare måtte eje! Lyset og billederne gør den ingen retfærdighed - I må bare tro mig - farven er fantastisk.

Og i aften - ja, det er benene op og en god kop te inden for rækkevidde :-)




12 kommentarer:

  1. Hold op den er fed. Tror du har ret mht tedrikkere:-) men den der er både fed at se på og så syntes jeg den har en kanon str når man er den eneste i huset der drikker te???

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig!! Jeg er også den eneste, der drikker te, og så er det altså lidt hyggeligt med sin egen lille tepotte :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Jeg er selv te-drikker, og kan ikke fordrage smagen af kaffe....jeg nyder også at ha forskellige slags kopper men går trods det også rigtig meget op i smagen. Har både kusmi, Løv, David Rio og andre slags teer, for det må endelig ikke blive kedeligt at drikke...det skal smage af noget og derfor varierer jeg dagligt mine smag af te.

    Jeg er lige blevet forelsket i din te-potte og skynder mig at skrive til julemanden at jeg brændende ønsker mig sådan én ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig i at smagen også er afgørende :-) Men der er også noget med æstetikken, ikke?

      Jeg håber, at julemanden hører dit ønske!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Jeg har også luret på den tepotte og selvom jeg jo også er kaffedrikker så er der ikke noget som en vellavet og velskænket kop te i fin indpakning ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Det er der nemlig! Det smager på en eller anden måde meget bedre!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Guuuud hvor er den sød. Og lille :D
    Jeg kan godt forståcdu er glad for den.
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Den er nemlig slet ikke til at stå for! Selv hvis man ikke drikker te, kan den da ikke andet end pynte?

      Kh. Mette

      Slet
  5. Jeg har haft kig på den hos min lokale thebutik, og jeg tror sørme jeg køber den. Den er virkelig smart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone

      Gør det! Du vil ikke fortryde. Den er simpelthen så fin OG praktisk ;-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Den er da for fed:-), den må vist på min ønskeseddel:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...