lørdag den 20. oktober 2012

Fredag aften... (sponseret indlæg)

Og ikke bare en hvilken som helst fredag aften! Faktisk var det den første af forhåbentlig mange, som vi tilbragte i vores nye hus. Og det skulle da fejres?

Jeg har været heldig at få 6 rødvinsglas og en smuk karaffel fra serien Perfection forærende af Holmegaard - og fredag aften blev brugt på at teste. De virker efter hensigten!

Vi har længe kigget efter vinglas, da vi ikke ejer to ens. Og da vi sad og sippede, sagde min mand, at da han så billedet af dem, var det bestemt ikke dem, han ville have valgt - men når han nu sad med glasset i hånden, ja, så syntes han faktisk, at de var ret pæne.

Jeg selv er vild med den kantede facon - det er lige i min 60'er ånd. Ikke at jeg ved en disse om, hvordan glas så ud i 60'erne, men jeg har en ide om, at de havde lidt mere kant end nutiden ballon-vinglas?

Og indflytningsbuketten fra svigermor - ja, den står stadig :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...