onsdag den 31. oktober 2012

Efterår i stuen og kastanjeleg!

Igår aftes havde jeg en rigtig hyggeaften :-) Bare mig, en flok kastanjer, mine perler, mine filtkugler, bomuldsgarn og en stor troldegren fra haven. Kastanjerne var leveret af en sød kollega - os byboerer vi slås jo om sådanne herligheder, så der måtte hentes forstærkninger fra landet :-)

Og nu er efteråret kommet på besøg i stuen og Lyngbyvasen har fået indhold, der matcher dens størrelse. Og måske lidt for meget indhold - det går vi lige og kigger lidt på, men lige nu er det bare skønt med duften af efterår i stuen tilsat lidt farvekolorit :-)

Kastanjeophængene er helt simple. Der er boret huller i kastanjerne med en boremaskine, og derefter er kastanjerne trukket på bomuldssnor sammen med perler og filtkugler. Jeg synes, de er super søde og efterårsagtige? Måske lidt barnlige?






4 kommentarer:

  1. De er da blevet super fine - og nej syntes ikke de er barnlige :-) Skal da vist overveje om jeg kan have nogen hængende et sted :-) Tak for inspirationen :-)

    kh Sanne

    SvarSlet
  2. Barnlige? Det ved jeg ikke, men skønne, dét er de i hvert fald

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide og inspiration, de er super fine.

    SvarSlet
  4. Rigtig fine :-)og en god ide til store børn, synes jeg...
    Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...