mandag den 17. september 2012

Hvad kontoret gemte...

Som bekendt har jeg ryddet op på mit kontor i dag! Eller måske nærmere ryddet ud?

Det fremkaldte mange små smil, da jeg læste jeres kommentarer på forrige indlæg, hvor I håbede for mig, at jeg fik et større kontor :-) Sandheden er nemlig, at mit nuværende kontor er kæmpe stort! Så stort, at jeg har haft RIGTIG MANGE  ting stående derinde her i flytteprocessen. Så istedet for at slæbe alle mine lækre køb, kluns og byttehandler med hjem, har de fået lov at hygge på kontoret, indtil vi skulle flytte.

Men nu overhalede virkeligheden mig, og jeg bad derfor min søde mand om at hente mig og to kæmpe flyttekasser på arbejde idag. Jeg havde VIRKELIG mange ting derinde.... dette er kun en brøkdel....

..... PH-lampe (klunset på arbejdet), stof i kilovis, min Colani-elefant-samling, masser af skønne vintage børnetapeter og fantastiske Miffy bøger :-)

Og alt det andet må I tænke jer til :-)










4 kommentarer:

  1. det er jo det rene skattekammer du har gemt på dit kontor :)

    SvarSlet
  2. det var da noget af en skøn stofsamling du holder dig på arbejdet.

    SvarSlet
  3. lækre sager, har aldrig set de elefanter før, de er godt nok søde :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Hej Mette,
    håber at det går godt med flytningen - både den ene og anden.

    Når du er landet igen må vi lige aftale bytte med det vi talte om. Vi er i hvert fald tilbage fra vores ferie - så når du er klar, er jeg klar ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...