lørdag den 25. august 2012

Smuksakkerne simrer!

Se, så er der noget ved at lave mad! Jeg har netop modtaget den store Cathrineholmgryde i den skønne lyseblå farve - så nu er der gang i blusset, og aftensmaden simrer på fornemmeste vis i fine, fine gryder :-) Grydestanden tæller nu 4 stk., så nu har jeg vist nok? Meeeen - kunne nu godt bruge en pande også - og måske en bradepande :-) En samler får vist aldrig nok, vel?

Og ja billedet er et reality shot! Godt nok har jeg lige svinget støvsugeren, men komfuret fik jeg ikke lige tørret af - idag :-)



9 kommentarer:

  1. Du har da også været heldig med det fine cathrineholm, kan jeg se. De er da SÅ fine, dine gryder :)

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget, som de "gamle" gryder. Og de her er da så kønne i designet. Der findes vist en del af dem rundt omkring i de ældre sommerhuse. I hvert fald er der en komplet serie, der hvor vi slår vores sommerfolder. Men dine er i nogle kønne farver. :-) Tillykke med dem.

    SvarSlet
  3. Det er et fint shot. Er særlig vild med den lyseblå:-)
    God weekend

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot!!! Og de ser da festlige ud, som de står der sammen i brug. :)

    SvarSlet
  5. Det ser da bare super lækkert ud, så er der noget ved at lave mad ;-)

    SvarSlet
  6. Ej, Mette! Smukke, smukke er de! Skønne farver!
    Jeg gad godt få serveret mad fra sådan nogle fine gryder! :D

    Kh Marthe

    SvarSlet
  7. ej hvor ser de bare hyggelige ud altså :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  8. pas på det ikke brænder på!
    = jeg synes bunden er for tynd...
    ...og har da også fra køkkenlitteraturen fået den opfattelse at det er serveringsgryder ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...