tirsdag den 14. august 2012

Smart!

Smart som i Smart Phone - smart som i Sony Xperia Go! Og ikke mindst smart som i gul :-)



Jeg har fået lov at teste dette tekniske vidunder, og jeg glæder mig. Jeg har jo set hvordan Louises Merle har haft den med i bad, og hvordan Julia har haft den med i kagedejen. Så ud over smart er praktisk nok det ord, der dækker bedst. Den skulle kunne tåle stort set alt - og det er meget tiltalende med en snart (smart) teenager i huset. Det er nemlig Isabellas - hun ved det bare ikke endnu! Så schyyy .... og en grundig anmeldelse fra teenageren kommer, når hun har haft nallerne i vidunderet :-)

Dette indlæg er sponseret, men meningen er min.

2 kommentarer:

  1. Jeg har den "gamle" udgave af denne telefon og den er super! Jeg er typen der kyler rundt med min telefon og den færdes i hestestalden flere gange om ugen. Min hest trådte endda på den en dag vi har på ridebanen - godt nok på blød sandbund, men ret utroligt alligevel. Ikke en skramme fik den. :)

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på at læse vurderingen. for jeg skal have ny tlf. nu.. jeg har vidst glemt min tlf. på taget af bilen så den var væk da jeg kom hjem.

    jeg er nu ikke sikker på at Go ville være bedre til det, men jeg skal have en tlf. der kan klare det meste..

    :o) Linda

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...