torsdag den 19. juli 2012

MOR & FAR

I går modtog Henrik og jeg en gave fra Karen. Hun havde været flittig i vuggestuen sammen med de skønne, kreative pædagoger. De havde leget med krympeplast, og vi fik hver vores nøglering :-) Jeg synes, det er en fantastisk idé til en lille ting fra de små, så måske hun skal igang med at lave flere op til jul :-)

Det fremgår vist med al tydelighed, hvilke af stregerne min 2-årige datter har bidraget med?

Og disse første gaver fra ens barn er nu noget helt særligt. De rammer lige der i hjertekulen, hvor man bliver lidt blød i knæene og lidt våd i øjenene :-)



16 kommentarer:

  1. Sikke dog en sød ide - og hvor er de fine! Forstår godt at du/I blev helt rørte :o)
    I vores institution skal vi være heldige, hvis vi får en tegning - der er ikke lige råd til det lidt ekstra, desværre...

    SvarSlet
    Svar
    1. Til hverdag er der heller ikke tid eller overskud til den slag, men her i ferieperioden, har de rigtig hygget sig med krea og tur i zoo :-)

      Slet
  2. Hvor er de fine! Elsker at få gaver af mine børn. Det rammer nemlig lige der i det der kærlighedscenter. :-) Du er heldig at have Karen et sted hvor de forstår vigtigheden af den slags små detaljer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige da jeg modtog min fine nøglering, følte jeg mig virkelig også meget speciel. Dejligt med kreativitet med børnene og betænksomhed :-)

      Slet
  3. Ih hvor er de fine. Sådan en ville jeg også elske at få af mine børn. Og god ide til julen, bortset fra at bedstemor og bedstefar er ligelovlig lange ord til en nøglering ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Men man kan jo eksempelvis lave en sky, et træ, en fugl - et eller andet - og give til Bedstemor eller Bedstefar :-)

      Slet
  4. Hvor er de fine! Og sikke en god ide. Jeg sender den straks videre til Rasmus' SFO, for det er da noget de større børn også kan lave.

    I Rasmus' børnehave havde de kunstudstilling hvert år i november og det var meget meget hemmeligt, men hvor var det flot og der var fernisering med kage og saftevand. Og sjovt nok fik vi altid kunst i julegave ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det skal de da også prøve at lave i Rasmus' SFO! Og he he - kan lige se for mig at alle kunstværkerne bagefter bliver pakket fint ind og sendt med hjem :-)

      Slet
  5. Tror Karen slægter sin mor på med kreative input...... Dejligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske? Nu blev jeg først kreativ i en sen alder - så for mit eget vedkommende handler det vist mest om en ny interesse, der dukkede op :-) Åh - jeg håber sådan, at dine bukser snart dukker op!

      Slet
  6. Der er noget ganske særligt over gaver fra ens børn - Det går også lige i hjertet på mig:-) Skøn ide med de nøgleringe - som man har fingrene i mange gange om dagen.. Herligt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det virkelig! Jeg har nemlig fingrene i den flere gange om dagen, så det er en virkelig god ide :-)

      Slet
  7. Åhhh de er da bare så fine. Jeg har selv arbejdet en del med krymbeplast, hvor det er blevet til øreringe. Du kan se dem på min blog, hvis du har lyst:-)

    madebyme-helena.blogspot.com
    Etiketter Dyreøreringe i krymbeplast eller øreringe i Krymbeplast

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønne øreringe! Jeg har aldrig selv prøvet, men jeg tror, vi starter en produktion op til jul!

      Slet
  8. Sikke skønne nøgleringe, skønt at få gaver af børnene.

    Mine børns skole og børnehave er super gode til lave nogle skønne ting med børnene. Dejligt at få noget som kan bruges.

    Forresten tak for handlen med Hjorth buksedragten, den er super fin. Jeg har linket til dig i mit blog indlæg idag,.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt at du også får helt særlige ting af dine børn :-) Og jeg var lige inde og kigge, og jeg kunne jo se, at buksedragten blev vel modtaget :-) Dejligt :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...