fredag den 20. juli 2012

God ferie!

Det er, hvad jeg ønsker for mig selv og min familie! Den sidste arbejdsdag er overstået - rødvinen er trukket op, og den hjemmelavede pizza på vej i ovnen :-) Ahhhh - en dyb vejrtrækning og ned i gear! Imorgen stresser vi lidt rundt og pakker bilen - og så går det ud i det danske ferieland!

I slipper ikke for mig - jeg kan jo ikke lade være med at blogge :-)



Og så faldt jeg lige over dette sommerbillede af Karen fra sidste sommer......  lad os håbe på sol og isvejr! Og hvor er det sjovt at se, som hun har udviklet sig... :-)




9 kommentarer:

  1. Det ser jo fantastisk ud det hele.

    SvarSlet
  2. Ren ferie-opstarts-hygge. Håber I rigtig får tid til hinanden og fælles hygge..... God ferie....

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie og 1000 tak for det fine tørklæde jeg vandt i din give away. Det har hængt på mig lige siden jeg pakkede det ud her i dag.
    Mange sommerhilsner fra Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Rigtig, rigtig god ferie. Du må også trænge til det sådan som du altid knokler og har gang i mange ting. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Håber I får en rigtig dejlig ferie - jeg selv venter lige to uger :-)

    SvarSlet
  6. Hav en dejlig ferie!! Det bliver spændende at se, hvad I skal ud og opleve. :)

    SvarSlet
  7. ..og jeg vil bare lige skrive at jeg nyder og inspireres af din blog..Rigtig god ferie til jer:-) Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hav en fantastisk ferie Mette, vi er også heeeelt nede i gear!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...