søndag den 15. juli 2012

En søndag med endnu en flytning...

Jeg sidder i min sofa - i vores nye midlertidige bolig. En skøn villalejlighed i Brønshøj med luft og plads - men en mega hård dag, hvor alt er blevet hentet fra lager, flyttet, slæbt (tak til endnu et hold fantastiske venner) - og ikke mindst pakket ud! Så vi er simpelthen på plads og klar til sidste uge på job, inden der ringes til ferie!

Det er en god fornemmelse, og at se Karens ansigt, da det gik op for hende, at hun har fået sit eget værelse - ja, det var det hele værd :-)

Vi skal bo her i 3 måneder, så der er ikke gjort noget ved huller i væggene, og der bliver ikke lavet nye huller i væggene. Men vi har fået det hyggeligt, og vi glæder os faktisk til denne lille mellemstation inden det hedder eget hus!

Her et par snapshots af vores nye hjem for tre måneder.....

Karens værelse....





Køkken...



Spiseafdelingen - og plads til lille arbejdsplads....



Soveværelse


Vores lille bitte stue....


Og det aller bedste! Hele 2 salen - et stort rum - ja, det deler Isabella og mine kreasager. Dem er der dog slet ikke styr på endnu :-)

  




















5 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Hold da op, hvor har I fået lavet meget i dag! Det ser ud til at være et dejligt sted I mellemlander, inden I overtager jeres fine hus. Pøj pøj med ny uge, nu er der snart ferie :D

    Jeg har været på loppemarked i dag (heldige mig), og se lige hvad jeg fandt. Ph, sier jeg bare ;)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. sikke en lækker mellemstation, så er det lige til at klare :D

    SvarSlet
  3. Det ser da super hyggeligt ud af et midlertidigt sted at være:-), herhjemme har jeg også en godt træt mand, da han kom hjem fra jer blev han sat i gang med malerpenslen, alt det hvide udendørs er nu malet første gang:-)

    SvarSlet
  4. Wauv, der er godt nok sket noget, siden jeg forlod jer :-) Hvor ser det hyggeligt ud, I må virkelig have knoklet... Kh Christina

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...