mandag den 2. juli 2012

8 heldige tøser, der skal have et tørklæde!

Så blev der tid til at trække 8 heldige vindere af de lækre tørklæder fra Maya. Jeg har brugt random.orgog jeg skal ikke trække det alt for meget i langdrag :-)

De 8 heldige vindere må meget gerne sende mig en mail med deres adresse - og også gerne ønske om, hvilket tørklæde, man ønsker sig mest! Så bliver de fordelt i den rækkefølge, I er nævnt herunder. Den, der står øverst, er førstevælger osv.


De 8 heldige vindere er:

Hanne (Alberte Roses mor)

Her ses tørklæderne i udsnit - så kan man måske bedre vælge? :-)

5 kommentarer:

  1. Æv altså, jeg må indrømme at jeg er lidt jaloux over at jeg ikke var heldig. Men det er vel det samme som at være glad på vindernes vegne... ;)

    SvarSlet
  2. Jubiii Jeg var en af de heldige... Har ikke prøvet at vinde før... Er bare glad i låget... Mange tak...

    SvarSlet
  3. Juhuu - sikke en heldig dag :-)

    SvarSlet
  4. Hold dog op, hvor er jeg bare heldig.... Hilsen Joan M

    SvarSlet
  5. Yes jeg var heldig og VANDT. Hold da op hvor er jeg bare glad. Spændende hvilket tørklæde jeg modtager.
    Mange knus fra Susanne suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...