fredag den 22. juni 2012

En inspireret kollega!

Det er efterhånden gået op for mine kolleger, at jeg har gang i noget kreativt :-) Det fremgår også tydeligt af mit kontor! - måske endda lidt for tydeligt :-)

En kollega kaster sig løbende ud i kreative projekter, og det er altså super fedt, at man kan inspirere. Se f.eks. hvad hun kom med her til morgen. Det fineste uglebillede - kopieret, lamineret og indrammet med en fin hæklet kant! Inspirationen er fra mine hæklede kort - og hvis du også vil lave noget ligenende, kan du finde min DIY her.

Jeg synes, det er blevet helt fantastisk? Det er da en fed måde at lave personlige billeder på?



6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot - helt vild... En super god måde, at lave et meget personligt billede på.
    Det skal da vist afprøves.

    Hils din kollega og sig, at den er super flot.

    God dag

    /Anita

    SvarSlet
  2. Elsker kreative mennesker, der udfolder sig på enkle måder og alligevel får det fedeste resultat!

    Rigtig god weekend!

    /Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en super idé, her kan vi alle være med :0)

    SvarSlet
  5. Sikke en fed ide og utrolig hvilke muligheder det giver!

    SvarSlet
  6. Hvor er det et skønt kort.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...