søndag den 15. januar 2012

Proudly presenting "Avesjov"

Tamra og jeg har hygget, planlagt og designet! 

Og vi har kombineret hendes mærke "Avekatten" og mit "Kirkesjov" - og det er der kommet "Avesjov" ud af ;-) 

Vi har mange planer, men det første er skønne børnebukser med elefanter, smølfer eller småfolk på lommerne! Buksemønsteret er Tamras, og Karen er allerede godt igang med at slide hendes to par op. De sidder super godt og er i lækker babyfløjl og med bomuldsfoer. En perfekt buks til både vinter og til overgangsperioden.

Her kan I se tre eksempler på sammensætninger. Der er gang i en kollektion til både piger og drenge med elefantlommer, som primært skal sælges i DesignKartellet. Men du kan selvfølgelig bestille et par i lige præcis den farvekombination, du ønsker. De laves fra str. 74 - 140/146. Prisen er 249 kr. op til str. 98. Str. 104 og større koster 300 - 325 kr. 

Nederst et billeder af de farver du kan få elefantlommer i. Du kan også få orange og brune elefanter. 



  

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, Mette. De skal nok blive et hit!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine de bukser, jeg kan godt lide at de har en god bredde for neden, og elefanter ja de pynter jo altid. jeg har selv et par bukser ligende med smølfe lommer som lige mangler elastik. Jeg er helt vild med din røde nøglesnor, jeg skal vidst have lagt en bestilling ind på sådan en, til gave til mig selv, når jeg får min første løn igen efter langtid, om 14 dage jubiii

    SvarSlet
  3. Anna - Tusind tak :-) Og de er bare super til ungerne - god plads til leg :-)

    Ævlebævle - Ja, jeg kan også rigtig godt lide ballon-effekten :-) Du siger bare til med nøglesnor!

    Lajoma - Tak :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Lækkert samarbejde Mette :)
    Og elefanterne det er jo lige min (Emil´s) stil!!
    kh

    SvarSlet
  5. Elsker det navn "Avesjov" Kalder så tit min valdemar for en "Avekat" hi hi og jeg troede egentligt kun det var kendt i Jylland???
    KH Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  6. Hej charlotte.

    Storm bliver også kaldt Avekat, men navnet til bloggen kommer fra Storms Onkel Avekat (han kommer fra Sjælland)

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Jeg vil meget gerne bestille sådan et par brune fløjlsbukser med brune elefanter på i str. 98 hvis det kan lade sig at gøre?!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hej ´Mette. Nøj hvor er jeg vild med de brune bukser, med kæmpe lommer... orv de er smukke!!! Jeg er helt solgt. Flot arbejde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...