torsdag den 6. oktober 2011

Western-Smølfer!

Altså de her smølfer - de findes jo i alle afskygninger! Nu er der landet dette skønne westernpar i min postkasse i form af stof til puder. Så vil du sy din egen pude med Cowboy-Smølfine eller hendes Cowboy-Smølfeven - så skriv. De er knap 40 cm. høje. Jeg har 4 sider af hver - så man kan enten købe én side og så sy ensfarvet på den anden side af puden - eller købe begge sider og få motiv både for og bag :-) Én side koster 75 kr. Der er også flere på vej med Gammelsmølf og en enkelt anden variant med en klog Bog-Smølf. Stoffet er helt fantastisk flot - nyt fra rullen selvom det er knap 30 år gammelt.

Bestillinger modtages på mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com - men skriv gerne her under, så andre kan følge med i, hvad der er tilbage :-) Og skriv gerne om det er én eller to sider du er interesseret i. På forhånd tak!


4 kommentarer:

  1. Hej Mette ;0)
    Hvor er de fine, har jo sendt bestilling, noterer lige her en af hver.
    Julie

    SvarSlet
  2. ej altså Mette.. jeg er nød til at have en af hver.. altså cowboyderne:-)

    SvarSlet
  3. Hej!
    Kan jeg mon reservere en Gammelsmølf der står på en paddehat? Jeg betaler gerne straks.
    Helle.

    SvarSlet
  4. Er de stadig til salg - skriv gerne på mail da jeg gerne vil købe dem
    vh. Tina Siggaard - mail Tina.siggaard@viborg.rm.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...