søndag den 2. oktober 2011

Urtekram!

Jeg har også været så heldig, at jeg er blevet spurgt, om jeg vil teste Urtekrams fire nye økologiske madkits til den travle børnefamilie. Det var ikke svært at overtale mig, da jeg er stor fan af nem, men lækker mad :-)

Så denne weekend har vi spist økologisk, og både børn og voksne har spist sig mætte i henholdsvis Marokansk gryderet og mild thaiwok. Lækker smag og nem og hurtig tilberedning. Sådan skal det være! Så en stor anbefaling her fra det lille hjem :-) I får lige lidt kulinariske billeder af de to retter, mens vi venter på, at der bliver fundet en vinder af denne måneds give away. I kan stadig nå at være med - indtil kl. 20. Tryk dig videre til min give away her, hvis du ikke allerede har meldt dig.











2 kommentarer:

  1. mums, det ser godt ud! Alt hvad der er nemt og godt i køkkenet, er en gave til mig og min familie. Så kan vi nemlig bruge tiden på noget andet ;-)
    /Liv

    SvarSlet
  2. Lige noget for mig ;O)Er de mon kommet i handelen?
    KH Charlotte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...