tirsdag den 25. oktober 2011

En ny teletubbie og tyske fårehyrder!

Er der et medlem af teletubbiefamilien, som ser sådan her ud? Ja, det var min første tanke, da jeg så billedet, som er fra weekenden gåtur. Hun hyggede sig gevaldigt med at tøffe rundt i sit teletubbie-outfit - og det er da også lidt kært? :-) Her på legepladsen i Kongens Have.


I dag landede også en pakke med et fantastisk voksensengesæt med dette skønne tyske børneprint. Fårehyrden og hans får. Jeg elsker farverne og det simple print. Jeg sælger den ene side - så er du også vild med printet, så koster en kvart side, som er ca. 65 x 90 cm. 90 kr.


3 kommentarer:

  1. Hvor er hun kær, jeg har en brun teletubbie når vi er ude:-)

    SvarSlet
  2. Den sødeste lille pige......og herlige nuttede får!

    SvarSlet
  3. Meget kær - meget mere er der ikke at sige ;-) Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...