søndag den 25. september 2011

Svensk shopping

På min vej herop igår, havde jeg lige en halv time i Helsingborg. Og så kan man jo lige nå i Lagerhaus. Det er altid farligt, og jeg kom da også ud med 2 pakker metervarer - det skønneste boligtekstil i glade farver med karuseller og prikker. 3 meter for 90 kr.! Og så lige 3 kageudstikkere med svensk tema - mor og babyelg og en Dalar hest. Jeg har planer om nogle juleophæng med dem - tror det kunne være fint?






- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne sager!! :D Og billige!

    SvarSlet
  2. Jeg opdagede Lagerhaus i vores sommerferie i Sverige i år, og her er der virkelig tale om kærlighed ved både første, andet og tredie blik. For tre besøg var nødvendigt!! Deres sortiment fuld af farver og humor er gået rent ind her hos os. Mine tøser og jeg glæder os allerede til næste års Lagerhaus-raid. Det er noget fantastisk stof, du der har fundet dig!! Og uh hvor bliver jeg misundelig ved tanke om, at du sidder i det svenske og nyder roen, duften af skov og varme på brændeovnen. Ka I ha en go weekend. Mvh Louise

    SvarSlet
  3. Ej, hvorfor ved jeg ikke det?! Jeg bor jo 10 minutters kørsel fra Helsingør Færgehavn.
    Jeg må finde butikken på nettet og så overveje at finde en lørdag formiddag hvor jeg kan sejle over og shoppe lidt.. :)
    Håber I hygger i det svenske. Jeg kan sagtens fornemme brændeovnen og lugten af svensk sommerhus og hyggen og chokoladen, rødvinen og chips´ene på sofabordet...

    SvarSlet
  4. elsker også Lagerhaus her. Må da snart en tur til malmø kan jeg mærke!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...