onsdag den 3. august 2011

Pakke retur...

For lidt tid siden sendte jeg blandt andet en pakke til Julie som led i en pakkeleg. Den anden dag kom der en skøn pakke retur. Se bare her:

Lækre stofstykker, forskelligt papir og tapet, en lille kurv og min egen karse!


Hjemmegjorte sukkerblomster - uhmmm!


Og øko-karsen lidt tættere på - sådan en god idé!


Og den fineste lille ugle i miniperler.


Tusind tak Julie!

Jeg sendte også en pakke til Ulla og en retur til Charlotte. Du kan se hvad de pakkede ud her og her. Det er altså super hyggeligt med alle de pakker, som man ikke rigtig ved hvornår kommer :-) Så hvis du ser pakkelegen et sted her i blogland, så tøv ikke med at melde dig! Godt nok var jeg et par måneder om at få pakkerne afsted, men synes så også, at de blev fine?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle herlige gaver. :-) Har du modtaget pakken fra min give away?

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Godt at blomsterne kom hele frem, det var jeg nu lidt bekymret for. Tak for legen, det var altså bare rigtig hyggeligt.

    Kh Julie

    SvarSlet
  3. Fine sager du har fået dig der! Ja pakkelegen er rigtig hyggelig! Faktisk har jeg stadig plads til en enkelt deltager hos mig, så legen kan gå videre..!

    SvarSlet
  4. Maria - Jeps den blev hentet i dag - SÅ glad for det! Tak endnu en gang :-)

    Julie - Jo de overlevede - og dem, der ikke gjorde, dem spiste jeg med det samme :-)

    Maria - Ja, super hyggeligt. Håber du finder en, der vil lege med!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...