lørdag den 30. juli 2011

Tur i hestevogn

Karen har for første gang kørt i hestevogn! Og sikke en oplevelse. Meget stolt og glad - og hesten fik da også et kys :-) Vores svenske naboer heroppe i skoven har heste - og en lille vogn. Super sødt af dem, at ungerne fik lov at prøve en lille tur. Klart dagens højdepunkt. For undertegnede var dagens højdepunkt en 10-kilometer, som jeg har gået og taget mig sammen til i alle de 14 dage, vi snart har været heroppe. Det er Alpe D'uez etappen for løbeben. Men jeg klarede det - og vel under en time endda, så nu er jeg meget tilfreds og klar til et glas rødvin! Sidste feriedag i morgen :-(




3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt :) Og fedt med løbeturen :)

    SvarSlet
  2. Tænker også....ih har du løbet(!)
    Jeg har lige drukket rødvin, spist lækker mad fra weberen og spist popcorn på terrassen sammen med gode venner....
    (har da dårlig samvittighed nu) *griner*

    SvarSlet
  3. Hejsan
    Jeg fand din blog precis gennem håndarbejdsom.
    Din blog er rigtgt flott, med dejlige farver og allt. Dine saettekasserer så fina.
    Du må gerne ta en kig i min nye blog.
    Ha en fortsatt god dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...