mandag den 11. juli 2011

Solskinshæklerier og en lille model

Ahh - en skøn solskinsdag her i solskinsbyen :-) Den er blevet nydt, og der er blevet badet og leget i den store sandkasse. Karen er helt vild med at være på stranden, så det er bare så hyggeligt, at vi nu er i nærheden af strand og vand i en uge. Der er også blevet hæklet lidt - man kan jo ikke helt lade være :-)


Og Karen har prøvet sine nye bukser - de passer helt perfekt, og der blev leget med vand, mens hun hjalp mormor med at ordne de nye kartofler.


9 kommentarer:

  1. Det er supert med de der små hækleprojekter, de kan være medoveralt :) Hvor er hun fin i sine nye bukser hende Karen

    SvarSlet
  2. Det var da de fedeste bukser!!!

    SvarSlet
  3. Jeg må altså se at få lært at hækle, de er SÅ fine dine kort!! Jeg har forsøgt mig, men det var absolut ingen succes.... Af en eller anden årsag får jeg pludselig ti tommelfingre, når jeg fatter hæklenålen :-(

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud. Seje bukser og de små kort er bare så godt fundet på..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Hun er da bare så skøn, og sikken nogle dejlig bukser.

    SvarSlet
  6. Helt vildt fin ide med en anden farve kile - det må jeg prøve. Virkelig en fin pludder effekt!

    SvarSlet
  7. Hej Mette, hvor er det bare dejligt med syslerier på ferien -s- men jeg bliver lige nødtil at spørge. hvad bruger man kortene til? Syntes de er super søde, men hvad laver man med dem? -gg- måske et dumt spørgsmål, men kan ikke lige greje den -s-
    Og super søde bukser, elsker når børn kan bevæge sig -s- / Heidi Clara

    SvarSlet
  8. Tak alle sammen - og I kan tro, at bukserne er et hit! Dejlige lette og rummelige - så masser af plads til leg :-)

    Heidi Clara - Kortene er en slags moderne til og fra mærker. På den anden side er der ensfarvet pap, hvor man så kan skrive en hilsen og så binde kortet fast på en pakke. Giver det mening?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Hej Mette, Selvfølgelig -s- Tak, det giver god mening :D /Heidi Clara

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...