søndag den 3. juli 2011

Endnu en baby skal drømme sødt!

Nu er dette babysengesæt i hvert fald færdigt og klar til at komme frem til den nye ejer :-) Man kan vist ikke få nok af de fugle? Eller rettere - jeg kan vist ikke få nok :-) Der er til endnu et sæt eller tæppe, hvis der er nogen, der bare må have fugle til søde drømme i eller til at lege på og putte i.

Og så er det vist nu, at man er glad for at bo på 4. sal og være fri for at bekymre sig om vand i kældre .... det var da det vildeste regnvejr?




9 kommentarer:

  1. Aarj, hvor er det bare fint, de farver er bare helt fantastiske!

    SvarSlet
  2. Ja der kan da kun drømmes sødt i dine skønne sæt !

    SvarSlet
  3. Det er altså bare kræs det du laver, Filippa skal snart ud og sove sødt i det røde sæt du har lavet til mig. Vi har sluppet for skybrud her jylland, men var lige inde på youtube for at se, det ser vildt ud over ved jer.

    SvarSlet
  4. Wauw....de er altså søde de fugle :)
    Kan kun give gode drømme.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint, helt fantastiske farver.

    - Vi bor på 1. men vores kælderrum sejler rundt i kloakvand, øv-øv.

    God søndag.

    SvarSlet
  6. Du er god til at sætte stofferne sammen- har tænkt på om du bruger alt stofft- eller om du skubber lapperne- så du får f.eks fuglemotivet helt rigtigt ind på lappen?
    Ja jeg er også glad for at vores hus ligger højt- så løber vandet blot forbi og vander haven :-)

    SvarSlet
  7. Åh det er fint Mette... Lige tilpas afdæmpet til min stil.. Jeg er gerne aftager af et sæt. Vil du sende mig en mail med pris osv??
    Kh Cecilie

    SvarSlet
  8. Så fint. Glæder mig til at putte min kommende datter i det :-)
    Kh Katja

    SvarSlet
  9. Kære alle

    Tusind tak for alle de skønne kommentarer!! Lilla er bare lækkert :-)

    Lisbeth - Tusind tak!

    Flet og Sjov - Ja, ikke? Det indbyder til søde drømme.

    Ævle Bævle - Det er så skønt at du er glad for det :-)

    Binemor - Åh ja - de fugle - gid jeg havde meget meget mere af det stof!

    Pernille - Arj hvor træls med kælderen!! Kloakvand er bare ikke lækkert.... Her er vores kælder mærkelig nok også gået fri, hvilket jo er skønt.

    Ellen Kathrine - Stofferne med motiver placerer jeg, så de sidder godt på lappen - så det betyder jo lidt stofspild...

    Cecilie - Jeg sender dig en mail!

    Katja - Det kommer med posten i morgen :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...