mandag den 16. maj 2011

Lidt mere Graziela

Og denne gang i form af disse 3 børnebøger, som jeg købte med hjem til Karen. Her efter 24 timer er de allerede et kæmpe hit og er blevet læst og peget på mange gange! De er illustreret af Graziela - og ja, billederne taler vist for sig selv. Et orgie af farver og fantastiske tegninger..... Og det bedste var næsten prisen. 30 kr. for den lille og knap 40 for de store. Det er da til at overkomme? Og så gør det knap så meget, at de er på tysk. Det gør vist ingen forskel i denne alder :-) Jeg kunne have taget et billede af hver side - men jeg har begrænset mig til to billeder :-)


4 kommentarer:

  1. Super lækre:0)
    Har kigget på dem flere gange inde på deres hjemmeside, men de er så dyre i porto, for bøgerne er jo ikke dyr i sig selv- øv øv....det må blive engang når jeg når til en tysk boghandel:0)

    kh Elin

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle dejlige tegninger, så er teksten godt nok underordnet.

    SvarSlet
  3. De er virkelig fede! god inspiration

    x

    margit
    creative tail

    SvarSlet
  4. De er bare hel fantastiske. Vi planlægger en tur til Berliv og i den forbindelse er det helt klart noget af det jeg vil kigge efter dernede :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...