lørdag den 28. maj 2011

Endelig hjemme!!

Så er jeg kommet hjem efter 6 fantastiske dage i Paris!! Der er så meget at fortælle, men lige nu kalder min egen seng og min dejlige kæreste - kommende mand (om kun én uge!!!) :-) Og jeg kan næsten ikke vente til Karen vågner - for så skal hun kysses og kysses lidt mere.... hele 6 dage uden det lille myr er næsten for meget!

De første 3 dage var arbejde, og de sidste 3 ren fornøjelse i selskab med tennissportens største stjerner på Roland Garros. Det har været det lækreste vejr, og oplevelserne er mange. Lige nu skal det hele fordøjes, men der er samtidig også bare mange ting, der liiiige skal på plads inden næste lørdag, så der er en travl uge forude. Jeg håber dog at kunne få tid til at blogge - for der er da nok at blogge om lige for tiden :-)

Lige nu vil mit kamera dog ikke af med billederne..... så dem må I vente med. Jeg håber, at I alle har haft en skøn uge, og at I nyder weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...