onsdag den 11. maj 2011

Det var lidt sværere end jeg troede!

At lave en bøllehat! Der er blevet målt, regnet med formler for cirklers omkreds, syet, pillet op, syet, pillet op.... og sådan kunne jeg blive ved. Men NU er den der - og man er vel en kende stolt, for den ser faktisk helt rigtig ud i virkeligheden. Nu er mønsteret der, og der skal laves søde sommer hatte til små bøller - jeg glæder mig :-) Det var vildt svært at vælge stof - der er jo uanede muligheder for sammensætninger! Så jeg håber, at der er nogle små børn, der ønsker sig en sød solhat i Brønshøj og omegn. Og så lidt billeder - faktisk ret svært at tage billede af en hat uden hoved i! I må få nogle bedre med Karen inden i hatten på et tidspunkt - lige nu er det bare vores tekande på hovedet og det er mørkt....

 

5 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Jeg er helt solgt på faconen - og det skøøønne stof!
    Kh - Betine

    SvarSlet
  2. Det er du sluppet rigtig godt fra - den er rigtig fin og kan helt vildt godt lide stoffet

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig sød.Mon man kommer til at se dem med til hæklede kantebånd?

    SvarSlet
  4. Den er super sød! og farve/stofsammensætningen er rigtig god. Det er da lige før at jeg også kunne tænke mig sådan en lækker bølle-sag.

    Kh Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...