tirsdag den 26. april 2011

Pakkeleg - lækre sager! Vil du være med?

Jeg har ventet som et lille - og meget utålmodigt - barn. Jeg meldte mig nemlig for noget tid siden til pakkeleg hos Charlotte med bloggen Morslille. Og i dag kom pakken - og hvilken pakke! Jeg er helt overvældet af alle de skønne ting, der nu er mine - og det er som om at tak ikke helt rækker. Men alligevel - tusind tak Charlotte!

Der var et skønt Rice tørklæde, små hjerteformede bøtter, en lille fugle-klemme, skønne nåle, knapper og et par Karen-strømper - og sidst - men absolut ikke mindst - en af Charlotte berømte veste til Karen. Den er så fin i lilla med hvide dansene mennesker. Jeg er sikker på, at vi får den slidt op!

Nu skal jeg så sende en pakke retur til Charlotte, og hvis der er to, der har lyst til at være med i en lille hyggelig pakkeleg, så er det de to første, som kommenterer på dette indlæg. Jeg skal så sende en pakke til de to, der melder sig, og når de modtager en pakke fra mig, skal de sende en retur til mig og derefter finde to nye, der gerne vil være med. Pakkelegen har floreret længe, så jeg ved ikke om alle, der har lyst til denne leg, allerede har været der - men vi får se! Og der er frit slag hvad angår pakkens indhold.

Her lidt billeder af mine goodies!


 

7 kommentarer:

  1. Jeg vil da rigtig gerne lege med;o)

    SvarSlet
  2. Ej kan jeg være så heldig også at lege med ? :) Det er da lige mig det her.

    SvarSlet
  3. Øv lige lidt for sent på den, ville ellers gerne have været med :)

    SvarSlet
  4. øv havde også gerne leget med.. Nå så må I hygge jer med legen.. Måske en anden gang.
    Kh
    Lykke

    SvarSlet
  5. øv - jeg var for langsom. Lyder ellers hyggeligt ;o)

    SvarSlet
  6. Vildt lækre ting, der var du da vist heldig.
    Ville gerne lege med, jeg må lede et andet sted...
    Kig i øvrigt ind forbi min giveaway - sidste frist for deltagelse er idag :-)

    SvarSlet
  7. Jamen hvor fantastik at I vil lege med - og øv, at der kun er to pladser i denne omgang. Men Ulla og Julie - I er med! Send mig jeres adresser på mettekirkeskovjensen@gmail.com , og så kommer der pludselig noget dumpende i jeres postkasse...

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...