fredag den 22. april 2011

Nye suttesnore

Altså - jeg synes jo hende backseatdriveren havde hæklet et læs suttesnore, og der var alt rigeligt til markedet. Men øhh... der er stort set ikke flere tilbage?! Der er blevet solgt nogle og nogle er givet væk i barselsgaver.... og det er jo sådan set godt nok. Bortset fra at jeg jo skal have en stak med på markedet! Så nu er jeg igang med et nyt batch, og de bliver rigtig fine. Øvelse gør mester og jeg kan godt se, at der er røget nogle stykker gennem efterhånden. Jeg håber så bare, at der når at blive lidt udvalg inden om - arghh - 2 uger! Her endnu et fotoshoot i den svenske natur :-)


1 kommentar:

  1. SHIT!!! Er der kun 2 uger ... AAAAAAARRRGH!! Du forstår sgu da også at sætte tingene i perspektiv!! :-s

    (p.s. rigtig fine suttesnore)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...