lørdag den 30. april 2011

Kreaweekend

Så er der dømt kreaweekend med søster. Vi skal have bundet alle de løse ender til næste weekend marked. Så her kommer til at være et stort rod af stofbunker og halvfærdige projekter, men forhåbentlig vil der efter weekenden være mere struktur :-) Vejret er igen super skønt, men i dag bliver det nydt indendøre. Far tager Karen og Isabella med ud af huset, så vi kan boltre os uforstyrret med vores symaskiner. Den lille starut laver numre lige så snart hun kan komme afsted med det. Er døren til Isabellas værelse åben, går der ikke to sekunder, før hun er på vej op af stigen til sengen. Her er hun fanget i akten - iført en af mors kreationer naturligvis :-)


6 kommentarer:

  1. Godmorgen - hvor ser det bare skønt ud. Ha´en dejlig kreadag!

    SvarSlet
  2. Hvor ser hun bare skøn ud den lille Fisterkaren
    God dag - bare det var mig, jeg skal bare rydde op i bulen. Kh Mette-Astrid

    SvarSlet
  3. Åhh hvor er hun skøn - Vi har selv sådan en lille krave-overalt-fis. En skøn alder, men for f*****, hvor skal man være på dupperne hele tiden;o).
    Ha' en dejlig og produktiv krea-dag.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Oh yes, børn på 1-2 år og effektivitet går bare ikke hånd i hånd, så god ide med Karen ud af huset. Go kreadag!! Mvh Louise

    SvarSlet
  5. Tak for jeres dejlige hilsner - og som I kan se blev det en god kreadag med afslutning af en masse løse ender. Og så også tid til udendørshygge senere :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Jeg har sendt far og søn op til Bedste i Jylland og har huset for mig selv helt til onsdag eftermiddag :-) Så her roder med stof osv over det hele og jeg skal ikke bekymre mig det mindste om at andre skal være her - det er nu skønt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...