tirsdag den 22. marts 2011

Hvis jeg havde tid....

... ville jeg masseproducere denne nøglesnor og sælge den til fordel for Japan, som en del af Katrines indsamling. Som den skred frem, symboliserer den alt det sådan en skal. Rød og hvid som det Japanske flag med et strejf af håbets farve! Den signalerer i den grad også forår, så mon ikke den skal med på markedet? :-)



I stedet har jeg købt et af Katrines armbånd og dermed doneret sølle 50 kr. til fordel for Japan. Men forhåbentlig kan mange bække små gøre en meget større å? Og jeg synes, at de armbånd er blevet helt fantastiske! Hvis du også vil eje et, kan du købe dem lige her.


2 kommentarer:

  1. Super lækker nøglesnor.. :-) uh jeg må da vist hen og kigge på de armbånd også det ser rigtig flot ud..

    SvarSlet
  2. flot nøglesnor og hvis jeg havde tid ville jeg også lave noget jeg kunne sælge til fordel til Japan men desværre ... men jeg har købt et armbånd så lidt har jeg gjort :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...