onsdag den 23. marts 2011

En lille bitte stump...

... af dette helt igennem vidunderlige stof har jeg fået mine fingre i. Jeg synes simpelthen, det er så skønt! Cirkusdyr? Eller hvad skal man kalde dem? De skal være centrum for mit næste sæt babysengetøj, selvom jeg mest af alt har lyst til at hænge dem i glas og ramme og beundre dem. Der er kun de fire.... men hvilke fire!



Jeg sysler med hvad de skal omgive sig med.... det bliver noget af det her. Jeg er virkelig nede på bunden af min skattekiste :-)

6 kommentarer:

  1. Uhh hvis jeg får endnu en pige skal hun sove i dat:0) Og en evt dreng ville elske smølferne:0)

    SvarSlet
  2. Der ser vildt lækkert ud på bunden af din skattekiste;-)

    SvarSlet
  3. Det er også helt utroligt sødt :-)

    SvarSlet
  4. elsker det stof med elefanterne <3

    SvarSlet
  5. Ja, jeg er altså også selv helt forelsket! Det bliver det skønneste sæt! Tak for søde kommentarer!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...