onsdag den 1. december 2010

Jubi - pakkelegspost!

Jeg har deltaget i en pakkeleg hos Jane, og idag vel hjemme fra sommerhus ventede der en pakke på mig.


Der var de skønneste ting i pakken, og nu er det ligesom at december og julen bare kan komme an. Jeg føler mig i julehumør, og håber at 3 af jer, der kigger forbi her, har lyst til at være med i legen. De 3 første, der melder sig, får tilsendt en pakke fra mig. Når de har modtaget pakken, skal de finde 3 nye pakkemodtagere - og sådan kører det videre. Der er ingen krav om, at indholdet skal være hjemmelavet - og heller ikke hvor stor eller lille pakken skal være. Det er op til den, der skal give. Så hvem vil være med?

Her er hvad min pakke indeholdt:


Et stykke af Janes hjemmedesignede stof!


Et gør-det-selv hjerteophæng - skabelon, papir og snor!


En lille brik - eksempelsvis til at stille et krus kaffe på - selvfølgelig også med en af Janes tegninger på. 


3 lækre til-og-fra kort!

TUSIND TAK Jane - fantastiske gaver. 

6 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Uha, pakker og overraskelser er noget af det bedste jeg ved! Venter i disse dage på en pakke fra Kat (Kattekluns), i samme pakkeleg som du er med i her...
    Det er en spændende blog, du har - kunne ikke lade være med at skrive mig på som fast læser, da jeg tilfældigvis kom forbi forleden dag - ellers kunne du jo "blive væk" ;)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  2. Hey Mette!
    Velbekomme - godt at du kunne lide gaven. Brikken er desuden magnetisk, og kunne evt. pryde et køleskab ;-)
    Er sikker på at dine gavemodtagere ikke bliver snydt for lækre ting og sager! :-)
    Ha' en lækker aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. For en artig lek! Og slike fine smågaver:)

    SvarSlet
  4. Line - dejligt at du vil læse med - og det bliver spændende hvad du får I gave - og ikke mindst sender videre :-)

    Jane - Endnu en gang tak - og selvfølgelig er det en magnet! Havde jeg ikke lige regnet ud. Den er fluks røget på køleskabet.

    Sonja - ja, det er da en hyggelig lille leg - skal du ikke være med?

    Berit - du er helt klart med! Fedt!

    SvarSlet
  5. Takk for ivitasjonen, men jeg føler at jeg er litt uforberedt til å bli med på leken. Jeg har ikke så stor trafikk på bloggen min enda, og så har jeg nettopp laget en liten give away. Kanskje en annen gang?
    Bli gjerne med på give away`en min, da! Det er helt uforpliktende:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...