onsdag den 17. november 2010

Målet er nået

Så skete det - læser nr. 25 har meldt sig under fanerne! Det er jeg rigtig glad for, og jeg vil straks i aften, når jeg igen er hjemme efter at have tilbragt de sidste par dage hos min søster, trække lod om vovse. Han glæder sig til at få nyt hjem, så det bliver spændende, hvor han skal bo. Men hav tålmodighed til senere på dagen.

Jeg sysler med en ide om en give away til mænd?? Ja ok lyder lidt mærkeligt, men alle de fantastiske kvinder her i blogland må da have mænd, der skal have julegaver? Hvad siger I? Min kæreste er nemlig i lydbranchen og skaffer gerne et par ûberlækre hørebøffer til udlodning - tror I den holder?

Et af gårdsdagens projekter var endnu en tehætte. Her en i mormorstil af lækkert retrostof og smuk gammelt knipling. Utroligt så forskellige tehætter kan se ud - der er virkelig dømt fri leg og rigtig god mulighed for at få brugt en masse smårester man har liggende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...