onsdag den 24. november 2010

Lidt mere fra Søstrene

Ja, der kom lidt mere i kurven end filt-dimserne fra igår. Jeg måtte også bare eje to små cupcake-slikskåle. Det er godt nok ikke så meget win-win over situationen, når man hele tiden bliver lækkersulten af at se på dem, og derfor bare MÅ lette på låget for at se, om det slik man puttede derned, stadig er der. Og lige nu er de tomme! Har jeg virkelig lettet på låget så mange gange siden igår? Uha - og jeg ammer ikke mere. Jeg må snart stoppe mit fødeindtag og vænne min krop til færre kalorier inden alt det tabte vindes igen :-)


2 kommentarer:

  1. Ja, det var jammen nokre lekre skåler! Farleg å fylle dei opp så ofte, veit du:) Men dei tåler fint å berre stå til pynt, så fine som dei er.
    Du lagar mykje fint, og eg ser fram til å følge deg framover:-)

    SvarSlet
  2. Hej Sonja.

    Tak for dine hilsner - og velkommen til! Og tak for ros - det er jo altid dejligt :-)

    Mvh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...