onsdag den 6. oktober 2010

Forventningens glæde

Der er gode ting i vente. Imorgen skal jeg på barselscafé og høre foredrag med Julia Lahme. Hun har skrevet bogen "Hvor lagde jeg babyen", som jeg slugte råt lige inden jeg fødte. Det er en skøn bog om det at blive mor - og et must read for alle kommende eller nybagte mødre.



Og så til en oplevelse af de større - forhåbentlig. Fredag om to uger skal vi på NOMA. Vi har en lille madklub, hvor vi mødes hver tredje måned, og sammen skal vi svælge i gastronomisk kunst. Jeg har kæmpe forventninger og folk, der kender mig ved, at jeg normalt ikke bruger den slags penge på mad. Så det har bare at være godt, men om ikke andet har jeg om godt to uger spist på verdens bedste restaurant. Det er da egentlig ret vildt. Jeg tror det ender med, at vi går all in og spiser NOMA NASSAAQ menuen. Skal det være - så lad det være.

Selv samme madklub skal vi også tilbringe en forlænget weekend i Berlin med i starten af december. Det bliver afslutningen på min barsel, hvilket jeg ikke rigtig kan forholde mig til endnu. Mere om Berlin, når det nærmer sig.

Efteråret byder selvfølgelig også på Sverige. Vi skal som vanligt op i vores lille hytte og skal et par gange have gode venner med. Det glæder jeg mig rigtig meget til, da der altid er dømt råhygge med gode gåture, svampe i læssevis, spil til langt ud på natten og ikke mindst god mad. Nedenfor et billede af hytten fra i sommer - langt ude i skoven og masser af fred og ro.



Og i meget nær fremtid - inden for en time - skal jeg se Caroline Wozniacki spille i mit fjernsyn. Jeg er fast tilskuer til hendes kampe - og nu skal det være - nr. 1 i verden! Kom nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...